Winkelmand

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij leveren alles uit eigen voorraad en daarmee kan Chair Plaza binnen 2 tot 9 dagen leveren, nadat jouw bestelling bij ons is ontvangen. 

Ontvang ik een bevestiging per mail?

Jazeker! Nadat jouw bestelling is ontvangen, ontvang je van ons een e-mail dat jouw bestelling wordt verwerkt. Heb je deze nog niet ontvangen? Dan kan het zijn dat de bevestiging in de ‘ongewenste e-mail of spam’ terecht is gekomen. Kun je hem daar ook niet vinden? Neem dan even met ons contact op middels het contactformulier in de webshop.

Kunnen de meubels ook opgehaald worden?

Dit kan, uiteraard op afspraak en in overleg met ons. Op zich is dit wel zonde aangezien Chair Plaza gratis levert bij een bestelling vanaf € 75,00 en je gebruik kunt maken van de 30 dagen proefzitten (stoelen, fauteuils en banken) en 14 dagen retourrecht voor alle andere producten. Maar ophalen is dus mogelijk. Let wel op, wij hebben geen mogelijkheid voor betaling per pin(pas) in ons centraal distributiecentrum.

Zijn de artikelen in mijn winkelwagen voor mij gereserveerd?

Nee, de artikelen in onze webshop blijven voor iedereen beschikbaar ook al staan deze in je winkelwagen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is voltooid?

Na het afronden van jouw bestelling ontvang je van ons een e-mail. Je wordt dus keurig op de hoogte gehouden omtrent de status van jouw bestelling.

Kan ik zelf mijn bezorgmoment kiezen?

Nadat je jouw bestelling hebt afgerond in onze webshop ontvang je in een later stadium een bericht van onze bezorger(s) waarin een leveringsafspraak met je zal worden gemaakt. Je kunt eventuele wensen verder met onze bezorger(s) afstemmen.

Ik wil een artikel nu bestellen maar pas later geleverd krijgen. Kan dat?

Ja dat is zeker mogelijk. Je kunt tijdens het plaatsen van de bestelling bij opmerkingen een voorkeur opgeven van jouw bezorgmoment.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?

Grote producten zoals kasten, banken en tafels worden door onze eigen bezorgservice geleverd. Kleinere producten, denk bijvoorbeeld aan accessoires, krukjes of kleine tafeltjes kunnen worden verzonden met en dus geleverd worden door PostNL.

Worden de meubels in één stuk geleverd?

Onze meubels worden grotendeels in één stuk geleverd, denk bijvoorbeeld aan onze kasten, banken of tv-meubelen. Het kan echter voorkomen dat sommige producten zoals bijvoorbeeld tafels, stoelen, etc. nog wel gemonteerd worden. Denk dan bijvoorbeeld aan dat de poten er nog onder moeten worden geplaatst of iets dergelijks. Dit is echter doorgaans een zeer eenvoudige handeling.

Wordt er ook in België geleverd?

Wij leveren ook in België en bij besteding vanaf € 75,00 zijn de bezorgkosten gratis.

Bezorgen jullie ook op meerdere verdiepingen?

Onze bezorgers leveren op basis van drempelservice. Er wordt dus niet “binnen” geleverd en alleen op de begane grond, tenzij anders afgesproken met onze bezorgers. Deze afspraak wordt dus gemaakt in samenspraak met onze bezorgers.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dit is geen enkel probleem! Je kan bij het online afrekenen een ander leveradres dan het factuuradres invullen.

Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?

Zodra wij jouw bestelling/product(en) samen met een print van de e-mail in goede orde hebben ontvangen, doen wij ons best het aankoopbedrag zo snel mogelijk naar je terug te boeken. Dat duurt maximaal 7 dagen maar meestal gaat het sneller!

Wanneer wordt mijn retour in behandeling genomen?

Zodra wij jouw e-mail hebben ontvangen, zal deze door onze service-afdeling in behandeling worden genomen. Correspondentie met jou vindt dan vervolgens plaats. Indien er sprake is van een retour m.b.t. de “14 dagen retourrecht” is het wel verplicht dat het product in de originele verpakking wordt geretourneerd. Indien er na enige tijd sprake is van een gegronde klacht is het belangrijk dat het product in een stevige en degelijke verpakking wordt geretourneerd.

Hoe retourneer ik mijn artikel(en)?

Verzendkosten van een retour zijn voor eigen rekening, tenzij er sprake is van een foutieve levering door Chair Plaza (verkeerd geleverd product, eventuele schade, etc.). Voor kleine pakketten is het mogelijk deze middels PostNL naar ons retour te sturen. Grote pakketten kunnen door onze eigen bezorgservice worden opgehaald tegen een vergoeding, deze vergoeding zal met jou worden afgestemd. Dit is namelijk afhankelijk van het aantal en de grootte van het/de pakket(ten). Je kunt er ook voor kiezen om jouw retour bij ons centraal distributiecentrum in Vlijmen af te geven. Hiervoor dient dan echter wel per e-mail een afspraak te worden gemaakt!

Wat is mijn bedenktermijn?

Bij Chair Plaza loop je geen enkel risico. Voor elk online gekocht artikel geldt een bedenktermijn van 14 dagen of bij stoelen, fauteuils en banken 30 dagen proefzitten. De eerste dag gaat in op het moment dat het product bij je is afgeleverd.

Moet ik de originele verpakking bewaren?

Je dient de verzenddoos en de originele verpakking voorzichtig open te maken, omdat je deze sowieso weer moet gebruiken indien je jouw bestelling wenst te retourneren. Wij adviseren om de originele verpakking zo lang als mogelijk te bewaren mocht er onverhoopt na korte tijd alsnog een klacht ontstaan en jouw aankoop toch retour zal moeten naar Chair Plaza. Echter, uit ervaring kunnen wij melden dat dit laatste zeer sporadisch voorkomt.

Uit welke betaalmogelijkheden kan ik online kiezen?

Voor online betalen kun je kiezen uit de volgende mogelijkheden: iDEAL (alle Nederlandse banken), Mastercard (creditcard), Visa (creditcard), Bancontact (voor onze Belgische klanten) en Riverty (achteraf betalen). Voor Business to Business is het uiteraard mogelijk om op factuur te kopen. 

Moet ik mijn online bestelling direct en volledig betalen?

Indien je kiest voor Riverty dan kun je jouw bestelling later betalen. Echter zal Riverty een toets uitvoeren wanneer je van deze betaalmodule gebruik wenst te maken. Dit doet Riverty echt zelf, Chair Plaza heeft hier verder geen enkele invloed op! Wanneer je gebruik maakt van de overige betaalmodules (iDeal, Mastercard, Visa en Bancontact) dien je inderdaad wel direct en het volledige bedrag te betalen.

Waar meld ik een suggestie of klacht? 

Chair Plaza doet er alles aan om jou de beste service te bieden. Onze klantenservice is per e-mail voor jou altijd bereikbaar op service@chairplaza.nl. Aarzel dus niet ons te mailen indien je ergens niet tevreden over bent of een suggestie hebt.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Hoe kom ik aan het juiste artikel?

Oeps, wij hebben een fout gemaakt met het inpakken of verzenden maar dit lossen we graag voor je op! Neem gerust contact op met onze klantenservice (service@chairplaza.nl) en we helpen jou meteen verder.

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Hoe lossen we dit op?

Dat is natuurlijk niet de bedoeling maar geen zorgen. Wij bespreken graag de mogelijkheden met jou. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice (service@chairplaza.nl) dan kijken we samen naar een goede oplossing.

Zijn de reviews welke ik terug lees in de webshop eerlijk en van echte klanten?

Daar kunnen wij heel kort en duidelijk in zijn, JA! Alleen klanten welke daadwerkelijk iets hebben besteld in onze webshop kunnen een review/reactie achterlaten. Chair Plaza maakt zeker geen gebruik van zogenaamde “nep klanten” om zo een optimaal beeld te kunnen schetsen. Ook heeft Chair Plaza geen invloed op de inhoud van de review/reactie welke de desbetreffende klant in onze webshop schrijft/achterlaat.

Chair Plaza zakelijk/B2B:

Waar kan ik terecht voor zakelijke vragen en/of projectinrichting?

Chair Plaza is ook een zakelijke partner voor projectinrichting (B2B). Of het nu gaat om een winkel, restaurant/kantine of kantoorpand, wij zorgen voor het interieur dat bij de organisatie past. Wil je hier meer over weten dan zijn wij te bereiken op info@chairplaza.nl of per app op +316-84016521