Winkelmand

Retourzending/Herroepingsrecht

Bij Chair Plaza kun je m.b.t. stoelen, fauteuils en banken maar liefst 30 proefzitten. Indien het product je dan toch niet bevalt mag  je deze retourneren. Bij alle andere producten heb je tot 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling het recht om jouw order te annuleren, dus zonder gegronde reden. Na annulering heb je 14 dagen de tijd om het product/producten te retourneren. Wel dient het product/producten uiteraard dan onbeschadigd en in de originele verpakking/doos geretourneerd te worden. Mocht blijken dat het product/producten beschadigd is/zijn of de verpakking(en) meer beschadigd is/zijn dan nodig (want wij begrijpen dat je jouw bestelling(en) wel uit moet pakken om het te zien en eventueel te proberen/testen), dan kan Chair Plaza deze waardevermindering aan jou doorberekenen. Behandel jouw aankoop of aankopen dus met grote zorg en zorg er tevens voor dat deze bij een eventuele retourzending goed en degelijk is/zijn verpakt. Je kunt dan een mail sturen naar info@chairplaza.nl en ons Chair Plaza Team zal dit verder met je communiceren en afhandelen. Na ontvangst zal Chair Plaza binnen 7 dagen het overeengekomen bedrag aan jou terugstorten, uitzonderingen uiteraard daargelaten.

Wanneer blijkt dat er na enige tijd toch iets mis is (dus een klacht) met het/de door jou bestelde product(en) dan kun je dit melden bij onze service-afdeling. Je kunt dan een mail sturen naar service@chairplaza.nl en ons Chair Plaza Service Team zal jouw mail vervolgens in behandeling nemen. Mocht blijken dat de klacht inderdaad gegrond is en jouw bestelling uiteindelijk retour zal moeten naar Chair Plaza, dan kan indien door jou gewenst onze bezorgdienst welke tevens de retourzendingen afhandelen een afhaalafspraak met je inplannen. Chair Plaza zal je, nadat de klacht gegrond is bevonden, vervolgens altijd een passende oplossing bieden welke voor jou zeker naar tevredenheid zal zijn.

Een retourzending, welke dat ook moge zijn (de Chair Plaza 14 dagen retourrecht of een gegronde klacht) zal echter wel voor jouw eigen rekening komen. Chair Plaza kan hiervoor wel in overleg met jou het transport regelen, dit adviseren wij overigens ook aangezien meubels doorgaans een wat grotere afmeting hebben en koeriers/transporteurs vaak een substantieel bedrag hiervoor rekenen. Tot slot kunnen wij melden dat ons klachtenpercentage en daarmee retourmeldingen/retourzendingen op een uitermate laag niveau zit en daarom dus zeer sporadisch voorkomen. Des te meer een reden om je geen zorgen te maken over onze kwaliteit en service!