Winkelmand

Levering / Retour

Zendingen en retourzendingen

Verzending van jouw bestelling(en)
Bestellingen worden binnen 1 tot 8 werkdagen geleverd. De bezorgers van Chair Plaza zijn specialisten in het bezorgen van meubels. Het vervoer (leveringen) en wie deze leveringen verzorgd is namelijk een zeer belangrijke factor binnen de meubelwereld. Je hoeft je bij Chair Plaza dus niet ongerust te maken of jouw bestelling zonder schade of gebreken aankomt op plaats van bestemming! Onze bezorger zal contact met je opnemen voor het maken van een afspraak om jouw bestelling keurig bij je te leveren. Chair Plaza levert geheel kosteloos bij een bestelling vanaf € 75,00. Onze dozen zijn van een dermate uitstekende kwaliteit om jouw bestelling(en) goed beschermd te kunnen transporteren.

Retourzending(en)
Bij Chair Plaza heb je tot 7 dagen na ontvangst van jouw bestelling het recht om jouw order te annuleren en retourneren, dus zonder gegronde reden. Wel dient het artikel (of artikelen) uiteraard dan onbeschadigd en in de originele verpakking/doos geretourneerd te worden. Je kunt dan een mail sturen naar info@chairplaza.nl en ons Chair Plaza team zal dit verder met je communiceren en afhandelen. Wanneer blijkt dat er na enige tijd toch iets mis is (dus een klacht) met het/de door jou bestelde product(en) dan kun je dit melden bij onze service-afdeling. Je kunt dan een mail sturen naar service@chairplaza.nl en ons Chair Plaza service team zal jouw mail vervolgens in behandeling nemen. Mocht blijken dat de klacht inderdaad gegrond is en jouw bestelling uiteindelijk retour zal moeten naar Chair Plaza dan zullen onze bezorgers, welke tevens de retourzendingen afhandelen, een afhaalafspraak met je inplannen. Chair Plaza zal je, nadat de klacht gegrond is bevonden, vervolgens altijd een passende oplossing bieden welke voor jou zeker naar tevredenheid zal zijn. Een retourzending, welke dat ook moge zijn (de Chair Plaza 7 dagen retourrecht of een gegronde klacht) zal echter wel voor jouw eigen rekening komen. Chair Plaza kan hiervoor wel in overleg met jou het transport regelen, dit adviseren wij overigens ook aangezien meubels doorgaans een wat grotere afmeting hebben en vervoersbedrijven vaak een substantieel bedrag hiervoor kunnen vragen. Tot slot kunnen wij melden dat ons klachtenpercentage en daarmee retourmeldingen/retourzendingen op een uitermate laag niveau zit en daarom dus zeer sporadisch voorkomen. Des te meer een reden om je geen zorgen te maken over onze kwaliteit en service!